Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być głównym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych wydarzeń, a oprócz tego, ze względu na łatwy montaż i mobilność, wykorzystuje się je np. do handlu na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, winien być odpowiednio dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

Producenci sprzedają rozmaite rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Cechuje je względnie szybki montaż, jednak ich przenośność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich daleko droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, portierni lub kas biletowych.

Pawilon namiot – czemu warto go używać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje cechuje duża wytrzymałość, która jest rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej klasy tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą odpowiednio konserwowane, posłużą kilkanaście lat – nawet przy częstym użytkowaniu.