Działania promocyjne to ważny element prowadzenia przedsiębiorstwa – przez nie można wykreować wizerunek marki w oczach klientów, co przy umiejętnym opracowaniu niewątpliwie przyniesie rezultaty pod postacią zwiększonych zysków. Powinniśmy jednak wiedzieć, że przedsiębiorstwa mające więcej niż jeden oddział muszą również zadbać o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najskuteczniejszą techniką kontaktu z załogą od dawna są gazety firmowe. Należy zatem napisać na ich temat kilka słów. Czemu są tak chętnie stosowane przez pracodawców? Co zwykle jest zawarte w takich publikacjach? I – co z pewnością będzie najistotniejsze – jakiej firmie zlecić przygotowanie gazety firmowej?
Co zawarte jest w gazecie firmowej?
Powinnością gazety firmowej jest pokazanie pracownikom atutów firmy, w której działają. Z tego względu dużo uwagi twórcy poświęcają sukcesom przedsiębiorstwa i pracowników. Gazeta firmowa musi również dostarczać wiadomości na temat działań firmy – szczególnie, jeśli zatrudnieni z różnych filii się nie znają. Czytając gazetę firmową, pracownicy muszą także dowiedzieć się o planach rozwoju firmy. Tematyka gazet firmowych, jak nietrudno stwierdzić, różni się zależnie od specyfiki przedsiębiorstwa, liczby pracowników oraz od średniego wieku załogi.
Atrakcyjna gazeta firmowa
Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w dużej mierze zależy od tego, jak ona wygląda. Dlatego ważne będzie zarówno to, kto napisze artykuły znajdujące się na jej łamach, lecz też to, komu powierzymy jej opracowanie graficzne. Osiągniecie spodziewanych rezultatów marketingowych na pewno uprości gazeta firmowa złożona przez doświadczoną agencję reklamową. Decydując się na takie wyjście nie tylko sprawimy, że czytelnicy łatwiej znajdują interesujące ich artykuły, ale też gazeta będzie wyglądać ciekawiej, co sprawi, że sięgnie po nią większa liczba czytelników.
Nasza lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]