agencja social media, agencja reklamowa kraków

W czym może pomóc zewnętrzna agencja reklamowa?

Gdy posiada się firmę, obojętnie czy jest się producentem, właścicielem sklepu czy usługodawcą, akcje reklamowe winny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na utworzenie i utrzymanie swoich sekcji ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, zwykle poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.

Co warto zlecić agencji reklamowej?

Agencja marketingowa to zespół twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami doskonale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w internecie (social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono poprawnie użyte podczas tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, plakatów, billboardów bądź folderów. Agencja reklamowa pomoże także stworzyć przyciągające, unikalne artykuły na stronę internetową zamawiającego, a także opracuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez popularne media społecznościowe, jak np. Facebook, Twitter lub Instagram.

Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest zwłaszcza do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie jest to jednak, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on praktyki w organizacji targów, spotkań z klientami lub konferencji wymagających na ogół wielopoziomowego planowania, takie zadania może przejąć agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę zgranej i wykwalifikowanej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu kursów czy też organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Pozwala to na przekazanie wszelkich działań promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku marki.

Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]