Parasole reklamowe – jakie cechy firmy podkreśli ten gadżet?

Firmowe gadżety to jedna z najbardziej skutecznych metod budowania pozytywnego wizerunku marki w oczach konsumentów i biznesowych kontrahentów. Szczególnie dobrze do tej funkcji nadają się akcesoria, które wykorzystujemy codziennie – w szczególności, jeśli okazują się istotnie przydatne. Dlatego też wiele przedsiębiorstw reklamuje się przy pomocy ołówków, kalkulatorów oraz toreb. Wśród gadżetów promocyjnych coraz większą rolę grają parasole z logo – to wszak sprzęt, którego na co dzień używa zdecydowana większość osób. W dodatku parasole wyzwalają same dobre skojarzenia – w szczególności te łączone z opieką oraz asekuracją.

Parasole z nadrukiem – doskonałe dla podmiotów, których rolą jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa

Jak wspomnieliśmy we wstępie, parasole kojarzymy przeważnie z osłoną przed deszczem oraz wynikającym z tego wrażeniem spokoju. Trudno o bardziej pozytywne połączenie. Konsumenci czy też partnery, którzy otrzymają parasol, na pewno docenią gest i wypracują sobie pozytywne zdanie o promującym się podmiocie. Dlatego też parasole reklamowe niesłychanie dobrze zdają egzamin w promocji podmiotów, których główną misją jest zapewnienie klientom ochrony przed różnorodnymi niebezpieczeństwami. Rzecz jasna, z ich pomocą mogą reklamować się wszystkie marki, jednak polecane są one głównie firmom oferującym usługi medyczne, pośrednikom finansowym bądź agentom ubezpieczeniowym.

Parasole z nadrukiem – jak wybrać optymalny model do akcji promocyjnej?

Aby konsument czy kontrahent rzeczywiście był usatysfakcjonowany podarowanym parasolem, ten powinien być bezawaryjny. Wobec tego wybierając parasole z logo należy sprawdzić głównie ich jakość, a także sposób składania. Z uwagi na swobodę ich przenoszenia, świetnym wyborem będą parasole teleskopowe, które bez przeszkód można schować nawet w niedużej torbie.