Krótko o pozycjonowaniu

Pragniesz poznać więcej szczegółów o pozycjonowaniu stron Kraków? Zajrzyj na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/

Istnieją trzy kluczowe metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną rolę przed jednorazowymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Dzień Dziecka czy Święto Pracy. Ten typ pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. Przeważnie należy rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed wybranym wydarzeniem, żeby Google zdążyło na czas zaindeksować nową albo uaktualnioną treść witryny.

Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon

Następny typ pozycjonowania to słuszne i wypróbowane wyjście dla posiadaczy niewielkich środków na reklamę. Dzięki poprawnemu doborowi fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z wybraną branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads ulegną istotnej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również znacznie niższą konkurencję. Istotne jest także to, iż rośnie trend wprowadzania specyficznych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– buty Nike Star Runner czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 5 szara,
– telefon Samsung Galaxy S8 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne w szczególności dla sklepów online. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę towarów mogą efektywniej piąć się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu istotne jest dodanie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę najczęściej:
– kraj (np. “akademia muzyczna Polska”)
– miejscowość (“siłownia Kraków”)
– dzielnicę (“sklep RTV Podgórze”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w stosunku do przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do odbiorców rezydujących na tym samym obszarze. Ta metoda pozycjonowania jest przydatna też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma mały budżet na promocję i nie ma możliwości rywalizować na frazy niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]