Rok 2018 będzie zapamiętany z powodu wprowadzenia w życie rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Unijna dyrektywa dotycząca ochroną danych osobowych okazała się przyczyną dużego bałaganu w rozmaitych branżach. Jej skutki odczuły zarówno firmy z sektora prywatnego, jak i instytucje publiczne (żłobki, urzędy czy placówki służby zdrowia). W pierwszym przypadku mowa tu zwłaszcza o sklepach internetowych, a także podmiotach świadczących dla nich różnorodne usługi. Żeby ustrzec się kłopotów powiązanych ze złym zarządzaniem danymi, ich personel winni uczestniczyć w szkoleniu RODO.
Szkolenie RODO w sklepach internetowych – dlaczego to się opłaca?
Szkolenia RODO to najlepsza metoda na to, aby mieć pewność, że dane personalne kupujących w Twoim sklepie będą właściwie chronione, a Tobie nie będą grozić konsekwencje przewidziane w unijnym prawie. Praktyczne szkolenie z RODO w branży e-commerce pozwoli nam dostroić pracę sklepu online do obowiązujących norm. Podczas kursu uczestnicy dowiadują się też, jak radzić sobie z najczęstszymi problemami, na które w swojej pracy natrafiają administratorzy danych osobowych, czyli ADO.
Szkolenie RODO w sklepach internetowych – odczyty i case studies
Szkolenia RODO nie są długie – przeważnie wyczerpujące informacje udaje się przekazać podczas spotkania. Ich partycypanci nie muszą mieć rozległych kwalifikacji – wystarczająca będzie zaledwie podstawowa wiedza z zakresu ochrony danych osobowych. Kurs jest rozdzielony na kilka części, w obrębie których mają miejsce analizy case studies, wykłady ekspertów oraz pokazy multimedialne. W trakcie szkoleń RODO w branży e-commerce jest też miejsce na dysputy, podczas których instruktorzy mogą odpowiedzieć na pytania uczestników, rozwiać ich wątpliwości i w ten sposób pomóc im przyswoić nabyte wiadomości im przyswoić nabyte wiadomości.